Jeżeli w statusie Twój pojazd świeci się na czerwono sprawdź w kolumnie ostatni pomiar z kiedy są ostatnie dane.
Jeżeli pojazd wyjedzie z tego obszaru urządzenie podłączy się do serwera i uzupełni dane które zobaczysz w aplikacji.
Jeżeli jest to pomiar sprzed dnia lub dłużej to w pierwszej kolejności sprawdź czy pojazdu nie ma rozładowanego akumulatora oraz czy jest używany.
Jeżeli pojazd jest stałej eksploatacji to świadczy to o tym że wystąpił problem po stronie urządzenia i trzeba je fizycznie sprawdzić.
Pod koniec instrukcji pokażę Ci w jaki sposób zgłosić taki problem do naszego serwisu.
Kolejnym problemem z jakim możesz się spotkać jest brak przemieszczania się pojazdu po mapie.
Jeżeli wiesz że twój pojazd jest w trasie a w aplikacji cały czas znajduje się w tym samym miejscu pomimo tego iż pomiar jest aktualny.
Sprawdź kolumnę widoczność satelit, jeżeli ta wartość jest mniejsza niż 5 to prawdopodobnie w urządzeniu wystąpił problem po stronie modułu GPS.
- Wysyłając e-mail na adres serwis@tekom.pl, zgłoszenie powinno zawierać dane pojazdu, informacje na temat problemu jaki zauważyłeś oraz ewentualnie lokalizacje i dane kontaktowe do osoby która udzieli naszym techniką dostępu do pojazdu.