Jak sprawdzić czy urządzenie działa prawidłowo ?

11. Jak sprawdzić czy urządzenie działa prawidłowo ?

Jak sprawdzić czy urządzenie działa prawidłowo ?



Instrukcja

W systemie MyCar możesz sprawdzić czy Twoje urządzenia działają prawidłowo. Jeżeli otrzymasz alarm, zauważysz w statusie że Twoje urządzenie świeci się na czerwono lub nie zmienia lokalizacji na mapie w tym materiale dowiesz się jak sprawdzić sprawdzić co się stało. 

Urządzenie ma nieaktualne dane 


Jeżeli w statusie Twój pojazd świeci się na czerwono sprawdź w kolumnie ostatni pomiar z kiedy są ostatnie dane.
 



Jeżeli dane są sprzed godziny lub kilku godzin to prawdopodobnie pojazd znajduje się w miejscu gdzie nie ma zasięgu. 

Jeżeli pojazd wyjedzie z tego obszaru urządzenie podłączy się do serwera i uzupełni dane które zobaczysz w aplikacji.
Jeżeli jest to pomiar sprzed dnia lub dłużej to w pierwszej kolejności sprawdź czy pojazdu nie ma rozładowanego akumulatora oraz czy jest używany.
 

Jeżeli pojazd jest stałej eksploatacji to świadczy to o tym że wystąpił problem po stronie urządzenia i trzeba je fizycznie sprawdzić.
Pod koniec instrukcji pokażę Ci w jaki sposób zgłosić taki problem do naszego serwisu.
 


Urządzenie nie zmienia swojej lokalizacji 

Kolejnym problemem z jakim możesz się spotkać jest brak przemieszczania się pojazdu po mapie.
Jeżeli wiesz że twój pojazd jest w trasie a w aplikacji cały czas znajduje się w tym samym miejscu pomimo tego iż pomiar jest aktualny.
Sprawdź kolumnę widoczność satelit, jeżeli ta wartość jest mniejsza niż 5 to prawdopodobnie w urządzeniu wystąpił problem po stronie modułu GPS.
 




Jak zgłaszać problemy do serwisu ?

Problemy z urządzeniem możesz zgłaszać do nas na 2 sposoby: 

- Wysyłając e-mail na adres serwis@tekom.pl, zgłoszenie powinno zawierać dane pojazdu, informacje na temat problemu jaki zauważyłeś oraz ewentualnie lokalizacje i dane kontaktowe do osoby która udzieli naszym techniką dostępu do pojazdu.


Drugim sposobem jest kontakt telefoniczny pod numerem 609 111 114. Nasi konsultanci są dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 7-22 oraz w soboty od godziny 8 do 14. Nasi konsultanci zapytają Cię o dane pojazdu oraz udzielą Ci informacji na temat co się dzieje z urządzeniem oraz jakie kroki należy dalej podjąć. 

    • Related Articles

    • 6. Jak sprawdzić czy dane z tachografu pobierają się prawidłowo ?

      Jak sprawdzić czy dane z tachografu pobierają się prawidłowo ? Instrukcja Jeżeli chcesz sprawdzić czy Twoje dane z tachografu pobierają się w sposób prawidłowy postępuje zgodnie z poniższą instrukcją. W pierwszym kroku przejdź do zakładki tachograf w ...
    • Pojazd nie przesyła danych do e-TOLL? Zobacz co z tym zrobić w aplikacji mobilnej

      Jeżeli przy numerze rejestracyjnym Twojego pojazdu wyświetla się czerwony wykrzyknik w zakładce e-TOLL, sprawdź czy Twoje urządzenie działa i prawidłowo wysyła dane do systemu. W tym artykule dowiesz się w jakiś sposób możesz to sprawdzić. Brak ...
    • Pojazd nie wysyła danych do e-TOLL? Zobacz co z tym zrobić w aplikacji WWW

      Jeżeli przy numerze rejestracyjnym Twojego pojazdu wyświetla się czerwony wykrzyknik w zakładce e-TOLL, sprawdź czy Twoje urządzenie działa i prawidłowo wysyła dane do systemu. W tym artykule dowiesz się w jakiś sposób możesz to sprawdzić. Brak ...
    • Jak zintegrować system MyCar z zewnętrznymi aplikacjami ?

      Jak zintegrować system MyCar z zewnętrznymi aplikacjami ? Instrukcja System MyCar możesz zintegrować z innymi zewnętrznymi aplikacjami. Jeżeli Twój kontrahent wymaga udostępnienia lokalizacji w innej aplikacji z którą jesteśmy zintegrowani możesz ...
    • 2. Jak sprawdzić lokalizacje pojazdu ?

      Jak sprawdzić lokalizacje pojazdu ? Instrukcja Po za logowaniu do aplikacji desktop możesz skorzystać z dwóch modułów do lokalizacji: Status tabelaryczny Pierwszym z nich jest status tabelaryczny. W tym statusie mamy widok wszystkich pojazdów na ...