Pojazd nie wysyła danych do e-TOLL? Zobacz co z tym zrobić w aplikacji WWW

Pojazd nie wysyła danych do e-TOLL? Zobacz co z tym zrobić w aplikacji WWW





Jeżeli przy numerze rejestracyjnym Twojego pojazdu wyświetla się czerwony wykrzyknik w zakładce e-TOLL, sprawdź czy Twoje urządzenie działa i prawidłowo wysyła dane do systemu.
W tym artykule dowiesz się w jakiś sposób możesz to sprawdzić.




Brak odświeżania danych od co najmniej 15 min

Jeżeli na Twoim urządzeniu wyświetla się czerwony wykrzyknik, sprawdź w aplikacji, kiedy został wykonany ostatni pomiar.

  

Jeżeli ostatni pomiar był wykonany co najmniej 15 minut temu -
może to wynikać z braku zasięgu sieci komórkowej w danym miejscu. Inną przyczyną może być awaria urządzenia.
Jeżeli wiesz, że pojazd porusza się po drodze płatnej
, a urządzenie cały czas nie wysyła aktualnych danych - powinieneś uzupełnić przejazd na stronie etoll.gov.pl



Brak sygnału GPS

Jeżeli aktualny pomiar jest wysyłany na bieżąco, to znaczy do 15 minut, należy sprawdzić czy urządzenie prawidłowo wysyła lokalizację pojazdu.
 

Przejdź do zakładki parametry oraz sprawdź pole widoczność satelit - w tym miejscu powinna wyświetlić się wartość większa niż 4.
Jeżeli widoczność satelit jest mniejsza niż 4 może to wynikać z tego, że pojazd stoi pod zadaszeniem lub zaistniał problem z Twoim urządzeniem.
Jeżeli wiesz, że pojazd porusza się po drodze płatnej a widoczność satelit cały czas jest zbyt niska - powinieneś uzupełnić przejazd na stronie etoll.gov.pl

Jak uzupełnić przejazd na stronie etoll.gov.pl

Jeżeli masz pewność że aktualnie pojazd porusza się po drodze płatnej a moduł GPS nie przesyła danych, uzupełnij przejazd na stronie etoll.gov.pl



Zaloguj się na stronie etoll.gov.pl a następnie kliknij na przycisku uzupełnij przejazd.
Zaznacz czy wykonujesz aktualnie przejazd specjalny, możesz sprawdzić czy Twój przejazd klasyfikuje się jako przejazd specjalny najeżdżając kursorem na ikonę z wykrzyknikiem.
Wybierz z listy pojazd w którym występuje problem oraz wskaż jego numer lokalizatora.
W kolejnym kroku wybierz zakres dat w którym występuje problem oraz wprowadź adres, skąd
dokąd jedzie aktualnie pojazd.
Następnie kliknij na przycisku przelicz trasę oraz zarejestruj przejazd.

    • Related Articles

    • Pojazd nie przesyła danych do e-TOLL? Zobacz co z tym zrobić w aplikacji mobilnej

      Jeżeli przy numerze rejestracyjnym Twojego pojazdu wyświetla się czerwony wykrzyknik w zakładce e-TOLL, sprawdź czy Twoje urządzenie działa i prawidłowo wysyła dane do systemu. W tym artykule dowiesz się w jakiś sposób możesz to sprawdzić. Brak ...
    • Jak uzyskać numer biznesowy i kod PIN dla pojazdów podlegających pod usługę e-TOLL

      Szanowny kliencie, pamiętaj na wstępie, że listę zarejestrowanych pojazdów z wyszczególnieniem numerów biznesowych oraz kodów PIN otrzymałeś również od nas drogą mailową pod tytułem ''Uruchomienie e-TOLL". Oprócz wspomnianego maila masz również ...
    • Jak odwołać się od kary administracyjnej e-TOLL?

      System e-TOLL działa od czerwca 2021 r. jednak zdarza się w wyniku kontroli mobilnych przez GITD lub Służbę Celno-Skarbową na Przewoźników są nałożone kary administracyjne wynikające z braku dostępnej trasy w systemie kontrolnym. Poniżej pokażemy jak ...
    • 10. Jak dodać użytkownika w aplikacji MyCar ?

      Jak dodać użytkownika w aplikacji MyCar ? Instrukcja W systemie MyCar możesz dodawać nowych użytkowników. Aplikacja pozwala ograniczyć dostęp do wybranych grup lub do wybranych modułów. Możesz również włączyć lub wyłączyć dostęp do każdego okna w ...
    • Jak wygenerować wykres z tachografu w aplikacji WWW ?

      Jak wygenerować wykres z tachografu w aplikacji WWW ? Instrukcja W tej instrukcji dowiesz się w jaki sposób skorzystać z funkcji wykresu tachografu w aplikacji WWW. Dzięki niej możesz w prosty sposób przeanalizować historycznie czasy jazdy, ...