Pojazd nie przesyła danych do e-TOLL? Zobacz co z tym zrobić w aplikacji mobilnej
Pojazd nie przesyła danych do e-TOLL? Zobacz co z tym zrobić w aplikacji mobilnej
Jeżeli przy numerze rejestracyjnym Twojego pojazdu wyświetla się czerwony wykrzyknik w
zakładce e-TOLL, sprawdź czy Twoje urządzenie działa i prawidłowo wysyła
dane do systemu. W tym artykule dowiesz się w jakiś sposób możesz to sprawdzić.
Brak odświeżania danych od co najmniej 15 min
Jeżeli na
Twoim urządzeniu wyświetla się czerwony wykrzyknik, sprawdź w aplikacji, kiedy
został wykonany ostatni pomiar.
Jeżeli ostatni pomiar był wykonany co najmniej
15 minut temu -może to wynikać z braku
zasięgu sieci komórkowej w danym miejscu. Inną przyczyną może być awaria
urządzenia.
Jeżeli wiesz, że pojazd porusza się po drodze płatnej, a urządzenie cały czas nie wysyła aktualnych danych - powinieneś
uzupełnić przejazd na stronie etoll.gov.pl
Brak sygnału GPS
Jeżeli aktualny pomiar jest wysyłany na bieżąco,
to znaczy do 15 minut, należy sprawdzić czy urządzenie prawidłowo wysyła
lokalizację pojazdu.
Przejdź do zakładki aktualne parametry oraz sprawdź pole GPS - w tym miejscu powinna wyświetlić się co najmniej 1 kreska zasięgu.
Jeżeli nie widzisz żadnej kreski a wskaźnik świeci się na czerwono może to wynikać z tego, że pojazd stoi pod zadaszeniem lub zaistniał problem z
Twoim urządzeniem. Jeżeli wiesz, że pojazd porusza się po drodze
płatnej a wskaźnik świeci się na czerwono - powinieneś uzupełnić przejazd
na stronie etoll.gov.pl
Jak uzupełnić przejazd na stronie etoll.gov.pl
Jeżeli masz pewność że aktualnie pojazd porusza się po drodze płatnej a moduł GPS nie przesyła danych, uzupełnij przejazd na stronie etoll.gov.pl
Zaloguj się na stronie etoll.gov.pl a następnie
kliknij na przycisku uzupełnij przejazd.
Zaznacz czy wykonujesz aktualnie przejazd specjalny, możesz sprawdzić czy Twój
przejazd klasyfikuje się jako przejazd specjalny najeżdżając kursorem na ikonę
z wykrzyknikiem.
Wybierz z listy pojazd w którym występuje problem oraz wskaż jego numer lokalizatora.
W kolejnym kroku wybierz zakres dat w którym występuje problem oraz wprowadź
adres, skąd - dokąd jedzie aktualnie pojazd. Następnie
kliknij na przycisku przelicz trasę oraz zarejestruj przejazd.
Jeżeli przy numerze rejestracyjnym Twojego pojazdu wyświetla się czerwony wykrzyknik w zakładce e-TOLL, sprawdź czy Twoje urządzenie działa i prawidłowo wysyła dane do systemu. W tym artykule dowiesz się w jakiś sposób możesz to sprawdzić. Brak ...
Szanowny kliencie, pamiętaj na wstępie, że listę zarejestrowanych pojazdów z wyszczególnieniem numerów biznesowych oraz kodów PIN otrzymałeś również od nas drogą mailową pod tytułem ''Uruchomienie e-TOLL". Oprócz wspomnianego maila masz również ...
System e-TOLL działa od czerwca 2021 r. jednak zdarza się w wyniku kontroli mobilnych przez GITD lub Służbę Celno-Skarbową na Przewoźników są nałożone kary administracyjne wynikające z braku dostępnej trasy w systemie kontrolnym. Poniżej pokażemy jak ...
Jak dodać użytkownika w aplikacji MyCar ? Instrukcja W systemie MyCar możesz dodawać nowych użytkowników. Aplikacja pozwala ograniczyć dostęp do wybranych grup lub do wybranych modułów. Możesz również włączyć lub wyłączyć dostęp do każdego okna w ...
System MyCar pozwala na wyłączenie wysyłania danych z pojazdu do systemu e-TOLL. Jednak należy mieć na uwadze, że poruszanie się po drogach płatnych bez wysyłania danych i "wyłapanie" tego naruszenia przez KAS, ITD, SC, Policję będzie wiązać się z ...