Pojazd nie przesyła danych do e-TOLL? Zobacz co z tym zrobić w aplikacji mobilnej

Pojazd nie przesyła danych do e-TOLL? Zobacz co z tym zrobić w aplikacji mobilnej



Jeżeli przy numerze rejestracyjnym Twojego pojazdu wyświetla się czerwony wykrzyknik w zakładce e-TOLL, sprawdź czy Twoje urządzenie działa i prawidłowo wysyła dane do systemu.
W tym artykule dowiesz się w jakiś sposób możesz to sprawdzić.



Brak odświeżania danych od co najmniej 15 min

Jeżeli na Twoim urządzeniu wyświetla się czerwony wykrzyknik, sprawdź w aplikacji, kiedy został wykonany ostatni pomiar.



Jeżeli ostatni pomiar był wykonany co najmniej 15 minut temu -
może to wynikać z braku zasięgu sieci komórkowej w danym miejscu. Inną przyczyną może być awaria urządzenia.
Jeżeli wiesz, że pojazd porusza się po drodze płatnej
, a urządzenie cały czas nie wysyła aktualnych danych - powinieneś uzupełnić przejazd na stronie etoll.gov.pl



Brak sygnału GPS

Jeżeli aktualny pomiar jest wysyłany na bieżąco, to znaczy do 15 minut, należy sprawdzić czy urządzenie prawidłowo wysyła lokalizację pojazdu.

 

Przejdź do zakładki aktualne parametry oraz sprawdź pole GPS  - w tym miejscu powinna wyświetlić się co najmniej 1 kreska zasięgu.
Jeżeli nie widzisz żadnej kreski a wskaźnik świeci się na czerwono może to wynikać z tego, że pojazd stoi pod zadaszeniem lub zaistniał problem z Twoim urządzeniem.
Jeżeli wiesz, że pojazd porusza się po drodze płatnej a wskaźnik świeci się na czerwono - powinieneś uzupełnić przejazd na stronie etoll.gov.pl

Jak uzupełnić przejazd na stronie etoll.gov.pl

Jeżeli masz pewność że aktualnie pojazd porusza się po drodze płatnej a moduł GPS nie przesyła danych, uzupełnij przejazd na stronie etoll.gov.pl



Zaloguj się na stronie etoll.gov.pl a następnie kliknij na przycisku uzupełnij przejazd.
Zaznacz czy wykonujesz aktualnie przejazd specjalny, możesz sprawdzić czy Twój przejazd klasyfikuje się jako przejazd specjalny najeżdżając kursorem na ikonę z wykrzyknikiem.
Wybierz z listy pojazd w którym występuje problem oraz wskaż jego numer lokalizatora.
W kolejnym kroku wybierz zakres dat w którym występuje problem oraz wprowadź adres, skąd
dokąd jedzie aktualnie pojazd.
Następnie kliknij na przycisku przelicz trasę oraz zarejestruj przejazd.