Agheera GmbH zapewnia niezależne i innowacyjne rozwiązania logistyczne dla łańcuchów dostaw. Zakres wymiany danych przez WEBAPI obejmuje:
- aktualna pozycja pojazdów
- parametry pojazdu (kierunek, prędkość, stan licznika)
- lista pojazdów
Konfiguracja aplikacji MyCar
1. W aplikacji MyCar należy utworzyć nową jednostkę organizacyjną o nazwie Agheera po przejściu do kartoteki jednostek organizacyjnych.
2. Po utworzeniu jednostki organizacyjnej przechodzimy do utworzenia dedykowanego konta użytkownika za pomocą, którego będzie następowała autoryzacja podczas pobierania danych pomiędzy systemami. Proces postępowania jest identyczny jak w przypadku innych kont użytkowników tj. dodajemy konto pracownika a następnie konto użytkownika.
Dane do konta pracownika w nowo powstałej jednostce mają być następujące:
- Imię - Agheera
- Nazwisko - GmbH
- adres e-mail - agheera@[nazwa_klienta].pl
3. W kolejnym kroku dodajemy konto użytkownika do utworzonego wcześniej konta pracownika.
Uprawnienia konta ograniczamy do opcji status, kartoteki pojazdów poprzez odznaczenie wszystkich pozostałych checkbox'ów.
4. Ostatnim elementem wymagającym konfiguracji w aplikacji MyCar jest przeniesienie pojazdów, które chcemy udostępnić do utworzonej jednostki - w tym celu przechodzimy do kartoteki pojazdów > zakładka Dane GPS > pole Jednostka organizacyjna.
Konfiguracja panelu Agheera GmbH:
Przygotowane dane konta - adres e-mail oraz hasło przekazujemy do osoby wysyłającej zapytanie po stronie Agheera lub podwykonawcy.