Integracja z oprogramowaniem firmy SOFTRA pozwala na zwiększenie możliwości aplikacji tego producenta. Wymiana danych zawiera m.in. historię tras pojazdów, listę zarejestrowanych tankowań, aktualną listę parametrów dla aut oraz inne elementy zgodne z parametrami integracji.
Konfiguracja aplikacji MyCar
1. W aplikacji MyCar należy utworzyć nową jednostkę organizacyjną o nazwie softra po przejściu do kartoteki jednostek organizacyjnych.
2. Po utworzeniu jednostki organizacyjnej przechodzimy do utworzenia dedykowanego konta użytkownika za pomocą, którego będzie następowała autoryzacja podczas pobierania danych pomiędzy systemami. Proces postępowania jest identyczny jak w przypadku innych kont użytkowników tj. dodajemy konto pracownika a następnie konto użytkownika.
Dane do konta pracownika w nowo powstałej jednostce mają być następujące:
3. W kolejnym kroku dodajemy konto użytkownika do utworzonego wcześniej konta pracownika
Uprawnienia konta ograniczamy do opcji status, kartoteki pojazdów poprzez odznaczenie wszystkich pozostałych checkbox'ów.
4. Ostatnim elementem wymagającym konfiguracji w aplikacji MyCar jest przeniesienie pojazdów, które chcemy udostępnić do utworzonej jednostki - w tym celu przechodzimy do kartoteki pojazdów > zakładka Dane GPS > pole Jednostka organizacyjna.
Dane dostępowe należy przekazać do swojego Opiekuna w firmie Softra.