Jak sprawdzić status usługi e-TOLL i SENT-GEO oraz numery biznesowe dla usług ?
Jak sprawdzić status usługi e-TOLL i SENT-GEO oraz numery biznesowe dla usług ?
Instrukcja
Jeżeli chcesz sprawdzić sprawdzić swoje dane związane z systemem e-TOLL lub
SENT GEO zaloguj się do aplikacji mycar.tekom.pl
W pierwszym kroku, przejdź do zakładki flota która znajduje się po lewej stornie okna a następnie wybierz zakładkę e-TOLL. W tym miejscu możesz sprawdzić czy wszystkie Twoje pojazdy obecnie wysyłają prawidłowo dane do systemu.
Jeżeli w tym oknie mogą wyświetlić się 3 ikony:
- ikona koloru zielonego - oznacza to że dane wysyłane są na bieżąco - Ikona koloru czerwonego - oznacza że dane nie są wysyłane prawidłowo.
Możesz również przejść do szczegółowego okna dla pojazdu, wystarczy że na nim klikniesz a następnie przejdziesz do zakładki e-TOLL
Jeżeli Twoja usługa jest aktywna to w tym miejscu możesz wyłączyć lub włączyć wysyłanie danych do e-TOLL.
Pamiętaj jednak że warto korzystać z tej funkcji z rozwagą ponieważ po wyłączeniu wysyłania danych możesz otrzymać mandat za brak uruchomionej usługi podczas przejazdów po drodze płatnej.
Niżej możesz znaleźć:
- ostatnie obciążenie salda e-TOLL
- numer biznesowy i pin
Jeżeli chcesz skopiować numer biznesowy i PIN może skorzystać z przycisku kopiuj lub kopiuj wszystkie dane.
Jeżeli przewozisz towary akcyzowe i posiadasz aktywną usługę możesz również skorzystać z funkcji sentgeo.
W tym celu przejdź do zakładki SENT.
W tym miejscu możesz włączyć lub wyłączyć wysyłanie danych do SENT.
Pamiętaj jednak że warto korzystać z tej funkcji z rozwagą ponieważ po wyłączeniu wysyłania danych możesz karę za brak aktywnej usługi podczas przewozu towarów wrażliwych.
Niżej znajdziesz swój numer biznesowy i PIN,
Jeżeli chcesz skopiować numer biznesowy i PIN może skorzystać z przycisku kopiuj lub kopiuj wszystkie dane.
Related Articles
Jak uzyskać numer biznesowy i kod PIN dla pojazdów podlegających pod usługę e-TOLL
Szanowny kliencie, pamiętaj na wstępie, że listę zarejestrowanych pojazdów z wyszczególnieniem numerów biznesowych oraz kodów PIN otrzymałeś również od nas drogą mailową pod tytułem ''Uruchomienie e-TOLL". Oprócz wspomnianego maila masz również ...
2. Jak sprawdzić lokalizacje pojazdu ?
Jak sprawdzić lokalizacje pojazdu ? Instrukcja Po za logowaniu do aplikacji desktop możesz skorzystać z dwóch modułów do lokalizacji: Status tabelaryczny Pierwszym z nich jest status tabelaryczny. W tym statusie mamy widok wszystkich pojazdów na ...
Jak odwołać się od kary administracyjnej e-TOLL?
System e-TOLL działa od czerwca 2021 r. jednak zdarza się w wyniku kontroli mobilnych przez GITD lub Służbę Celno-Skarbową na Przewoźników są nałożone kary administracyjne wynikające z braku dostępnej trasy w systemie kontrolnym. Poniżej pokażemy jak ...
Jak zgłosić przejazd w usłudze SENT-GEO
Instrukcja integracji systemu SENT-GEO z aplikacją MyCar Słownik Operator - firma dostarczająca usługę monitorowania pojazdów - TEKOM Technologia system MyCar. Przewoźnik - firma przewożąca towary objęte ustawą i wykorzystująca urządzenia GPS ...
9. Jak dodać pracownika w aplikacji MyCar
Jak dodać pracownika w aplikacji MyCar ? Instrukcja W systemie MyCar możesz dodawać dane swoich pracowników. Dzięki tej opcji możesz później w łatwy sposób: utworzyć alarm który zostanie wysłany bezpośrednio do pracownika Utworzyć pracownikowi konto ...