Jeżeli chcesz sprawdzić czy Twoje urządzenie działa prawidłowo, możesz to zrobić na 3 sposoby.
Sprawdzenie diód na urządzeniu
Możesz sprawdzić zachowanie diód przy urządzeniu GPS, diody navigate led oraz status led powinny migać co 1 sekundę.
Jeżeli diody nie świeca się lub świecą się światłem ciągłym to oznacza że urządzenie nie jest prawidłowo zamontowane.
Sprawdzenie parametrów w aplikacji mobilnej
Kolejnym sposobem jest sprawdzenie działania urządzenia w aplikacji mobilnej MyCar GPS.
Celem sprawdzenia urządzenia w aplikacji mobilnej przejdź do zakładki parametry.
W tym oknie zwróć uwagę na:
1. Sygnał GSM - w tym miejscu powinna się pojawić skala, jeżeli jest podświetlona na czerwono to oznacza że urządzenie nie posiada sygnału GSM
2. Sygnał GPS - w tym miejscu powinna się pojawić skala, jeżeli jest podświetlona na czerwono to oznacza że urządzenie nie posiada sygnału GPS
3. Poziom napięcia - w tym miejscu powinna się pojawić informacja na temat poziomu napięcia, jeżeli poziom jest bardzo niski a kropka nad wartością napięcia jest koloru czerwonego to oznacza że urządzenie nie posiada zasilania.
4. Status urządzenia - w tym miejscu powinna wyświetlić się informacja na temat aktualnego statusu urządzenia, jeżeli w tym miejscu ikona jest koloru czerwonego to oznacza że urządzenie nie przesyła aktualnych danych.
Sprawdzenie parametrów w aplikacji WWW
Ostatnim sposobem jest sprawdzenie parametrów w aplikacji WWW.
W tym celu zaloguj się do aplikacji mycar.tekom.pl
Po zalogowaniu przejdź do zakładki pojazdy i sprawdź jaki jest kolor statusu urządzenia jeżeli w tym miejscu zobaczysz ikonę czerwonego koloru to znaczy że urządzenie nie przesyła aktualnych danych.
Dodatkowo, sprawdź pozostałe parametry urządzenia.
Kliknij na pojeździe i przejdź do parametrów.
W tym miejscu sprawdź:
- sygnał GSM - wartość sygnału powinna być większa niż 1
- sygnał GPS - wartość sygnału powinna być większa niż 4
- napięcie zasilania - wartość napięcia powinna być większa niż 5V