Jak uzyskać numer biznesowy i kod PIN dla pojazdów podlegających pod usługę e-TOLL
Jak uzyskać numer biznesowy i kod PIN dla pojazdów podlegających pod usługę e-TOLL
Szanowny kliencie,
pamiętaj na wstępie, że listę zarejestrowanych pojazdów z wyszczególnieniem numerów biznesowych oraz kodów PIN otrzymałeś również od nas drogą mailową pod tytułem ''Uruchomienie e-TOLL".
Oprócz wspomnianego maila masz również dostęp do owych danych za pomocą systemu MyCar Business zgodnie z poniższą instrukcją.
Aplikacja mobilna
Po zalogowaniu się do aplikacji mobilnej kliknij w zakładkę e-TOLL znajdującą się nad listą Twoich pojazdów.
Po kliknięciu w zakładkę e-TOLL pojawi Ci się lista pojazdów zarejestrowana w usłudze e-TOLL. Kliknij w wybrany przez Ciebie pojazd celem podglądu na Numer biznesowy oraz Kod PIN.
W następnym oknie ukaże się zarejestrowany Numer biznesowy oraz Kod PIN dla wybranego przez Ciebie pojazdu
Uwaga jeśli w Twojej aplikacji mobilnej nie ma zakładek związanych z usługą e-TOLL zaktualizuj swoją aplikacje do najnowszej wersji. W tym celu przejdź do aplikacji AppStore (dla systemów IOS) lub Sklep Play (dla systemów Android) i zaktualizuj aplikacje MyCar Business do najnowszej wersji.
Aplikacja Desktop
W celu podglądu na nadany numer biznesowy i kod PIN należy przejść do Kartoteki pojazdów. Aby dostać się do owego modułu należy najpierw kliknąć w moduł Kartoteki > Pojazdy Samochodowe
Następnym krokiem jest zmiana widoku na widok w formie tabeli, aby tego dokonać należy w prawym rogu kliknąć w Zmianę widoku > Widok w formie tabeli
Następnie należy kliknąć dwukrotnie lewym przyciskiem myszy na wybranym pojeździe celem uruchomienia Okna modyfikacji danych
Po otwarciu Okna modyfikacji danych należy kliknąć w zakładkę eTOLL / SentGEO gdzie będzie zawarty i wskazany numer biznesowy wraz z kodem PIN nadanym dla urządzenia zamontowanego w pojeździe.
Aplikacja www
Po zalogowaniu się do aplikacji kliknij w ikonę floty znajdującej się na pasku po lewej stronie
W klasycznym widoku Lite informacje o statusie e-TOLL dla pojazdów możesz wyświetlić wybierając z listy rozwijanej opcje e-TOLL zgodnie z poniższym obrazkiem
Wybierając pojazd pojawi się zakładka z danymi pojazdu. W tym właśnie miejscu możesz wyłączyć/włączyć wysyłanie danych do e-TOLL oraz odczytać numer biznesowy oraz kod PIN dla pojazdu podpiętego do konta klienta e-TOLL.
W widoku tabelarycznym full również masz możliwość wyświetlania na stałe statusu e-TOLL dla pojazdu. W tym celu klikamy w ikonę dodawania kolumn zgodnie z poniższym obrazkiem
Po pojawieniu się nowego okna z listą dostępnych kolumn należy zaznaczyć checkbox przy opcji e-TOLL
Po wybraniu powyższej opcji status e-TOLL będzie wyświetlany przy liście pojazdów
System e-TOLL działa od czerwca 2021 r. jednak zdarza się w wyniku kontroli mobilnych przez GITD lub Służbę Celno-Skarbową na Przewoźników są nałożone kary administracyjne wynikające z braku dostępnej trasy w systemie kontrolnym. Poniżej pokażemy jak ...
System MyCar pozwala na wyłączenie wysyłania danych z pojazdu do systemu e-TOLL. Jednak należy mieć na uwadze, że poruszanie się po drogach płatnych bez wysyłania danych i "wyłapanie" tego naruszenia przez KAS, ITD, SC, Policję będzie wiązać się z ...
Jeżeli przy numerze rejestracyjnym Twojego pojazdu wyświetla się czerwony wykrzyknik w zakładce e-TOLL, sprawdź czy Twoje urządzenie działa i prawidłowo wysyła dane do systemu. W tym artykule dowiesz się w jakiś sposób możesz to sprawdzić. Brak ...
Jeżeli przy numerze rejestracyjnym Twojego pojazdu wyświetla się czerwony wykrzyknik w zakładce e-TOLL, sprawdź czy Twoje urządzenie działa i prawidłowo wysyła dane do systemu. W tym artykule dowiesz się w jakiś sposób możesz to sprawdzić. Brak ...
W przypadku pokonywania trasy z podpiętą przyczepą/naczepą dla pojazdu należy na Internetowym Koncie Klienta tzw. IKK odnotować wspomnianą zmianę w tonażu zespole pojazdów. Wspomnianą zmianę możemy odnotować w module Pojazdy w zakładce Dane ...